Lokal dressyrtävling

Jag var ju då funtionär på tävlingen idag, gjorde inte så mycket egentligen. Hämtade ett par protokoll, hämtade sallad med Carre på smörgåsfabriken och mest bara gled runt och pratade och så. Lite jobbigt att ta sig upp vid kvart i 8 dock, och det blir inte bättre imorrn då det är tävling ingen! Fast Regional vilket innebär något svårare klasser. Jag ska vara gridöppnare med Amanda under den medelsvåra klassen. Så bloggandet blir nog inte bättre imorrn än vad det har varit resten av den här veckan.

Efter det så gick jag hem till Helena, vi sjöng singstar, pratade om allt och inget osv. Sen tog vi oss hem till mig och sjöng mer singstar (andra skivor) och nu sitter jag och väntar på maaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0