Sämst

Usch, jag är sämst på att blogga känns det som...uppdaterar aldrig ochhar aldrig något roligt eller vettigt att skriva men det hade ni nog redan märkt vid det här laget?

Aja jag kindpf fastnade med boken idag, och läste ut den (!) så där är min anledning till att jag inte har varit mer aktiv idag, en dålig sådan men anyways. Jag mför det är måste  sova nu för det är tävling imorrn och jag ska gå upp klockan halv 8! Jippie!
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran men jag lovar inget eftersom jag förmodligen inte kommer att vara vaken ordentligt när vi åker.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, nej typ (;

2009-07-04 @ 12:36:02
URL: http://lindasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0