So i put my arms around you

Dålig uppdatering...igen jag vet men jag har varit upptagen med lite annat. Bla så har jag suttit 7 timmar nu med photoshop och vad jag har gjort får ni se sen. För jag vill att personen i fråga som är på bilden ska tycka att den är okej och så innan jag lägger ut den någonstans.

Kollade in på Annas blogg för en liten stund sen och såg ett klipp på Lacey och Kameron från So you thonk you can dance, då fick jag stor lust att börja dansa! Det får jag ioförsig alltid när jag ser på sånna program. Men jag skulle verkligen kunna göra sådär!

Aja, ska ta och laga lite mat och sedan dra mig till stallet och rida. Jag SKA skriva mer ikväll, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: amelie

börja på dans då ? :)

2009-07-01 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0