Hästbloggar

Jag har tittar runt på lite okila hästbloggar här i veckan och det finns faktisk bara en som verkar något att ha. Alla var så tråkiga med huuur lång text som hellst om vilka hästar de hade ridit och hur det hade gått osv. Inga som hellst bilder, vilket gör att det blir otroligt tråkigt för oss utomstående att läsa. Jag vet att jag inte heller har så mycket bilder men jag försöker bättre mig.
Jag hade ju hittat en sa jag, eller jag är inte säker än för hon har inte böjat bloggat på "riktigt" än. Men av de nya kategorierna attr döma så tror jag att det både kan vara lärorikt och intressant att läsa om hur det går för henne. Bla ska man få läsa hennes veckoplanneringar, om hennes och hästens träning, tips om lite allt möjligt och så har man möjlighet att fråga henne om hennes åsikt och få tips av henne i vilken fråga som hellst. Vilket jag tycker låter jättebra, eftersom jag rider Kiwi mer och mer så hoppas jag att detta kan hjälpa mig att få en ny synvinkel på sakerochting och kanske hjälpa mig att bli bättre. Det är iallafall mina förhoppningar om bloggen och jag önskar henne verkligen lycka till!

Bloggen finns här: Freja Lindskog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0