Jag hatar...

MYGGOR! Jag fick en massa myggbett igår när jag rensade rabatterna, men jag är mest bara glad över att det inte var bromsar som bet mig. Då hade jag nog klagat betydligt mycket mer. Men nu hoppas jag bara på att de här inte ska bli lila och finnas kvar i en månad som mina myggbett som jag fick på mammas bröllop är. Det är lite halvjobbigt, det blev så för Anna med tänk om de har någon sjukdom!
Men myggbett hör väll till sommaren antar jag, även om jag skulle klara mig fint utan dom. Får dränka mig i myggspray innan vi åker till lunten på måndag och se om det hjälper.

Jag ska snart pallra mig upp till stallet och rida på Kiwi, om det blir inne/ute och själv/med sällskap visar sig nog.



Jag kunde tyvärr inte få en bättre bild på Kiwi än det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0