Örebro

Jag och Anna åkte ju till örebro i måndags som ni vet och NU ska ni få bilder och en redovisning av vad jag köpte! Det var inte meningen att jag skulle handla så mycket men det gick ju som det gjorde... Det var mest saker som jag faktiskt behövde, väldigt bra pris eller som jag har suktat efter i flera månader.



Maxfactor - false lash effect mascara
Isadora - Velvet touch compact powder
H&M - Solpuder, svampar och borsten
Glitter - svarta tofsar



H&M - Lila tublinne
Gina tricot - långt korallfärgat linne och ljusa tighta jeans



Så ser linnet och jeansen ut på, förlåt för cencuren men jag var tvungen. En bild på mig kan ni få ikväll istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0