Rita?

Det blev inget rida idag, men det var kankse bäst så? Jag rider ut imorgon bitti med Elsa istället, det blir nog både kul och bra!
Så ikväll blir det nog inte så mycket gjort, eventuellt blir det Amelie en liten stund. Man kan ju alltid hoppas på det! Annars tänkte jag ta och rita lite. Men jag kan behöva lite insperation så ge mig förslag people!? Om jag inte känner för att göra det så kan jag ju alltid sätta mig vid gittaren, skulle jag faktiskt behöva men vi får se. Kan ju bli lite av varje?

Har jag nänt att det är sjuukt varmt ute idag? Jag var så smart att jag tänkte att jag skulle springa lite när jag var i stallet och inte hade något bättre för mig. Jag kom ett varv runt gärdet och sen var jag i princip död! Jag får satsa på att springa runt aspensäng imorrn kväll då man faktiskt kan vistas utomhus. Förhoppningsvis får jag med mig Linda då också.


Jag måste ta lite nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0