Sängen

Då ligger man i sängen hemma hos mamma igen, väldigt skönt ska jag säga! Fast det är väll inte så konstigt att jag är helt slut och inte orkar röra på mig riktigt. Jag har ju faktiskt sprungit runt i stallet hela dan, ridit och joggat runt aspensäng med Hilda (som det var lite för varmt för så vi fick ta det lite lugnt och gå emellanåt).

Jag ska också försöka bli lite nyttigare nu! Jag känner att jag äter allderless för mycket godis och skit i veckorna, får dra ner det till att bara äta på helgerna. Det är inte bra för ekonomin heller att handla såntdär har jag märkt. Måste försöka spara lite nu, men det är svååårt! Nu tror jag att jag ska ta och sova, otroligt trött faktiskt.
Sovgott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0