Städning

Kom precis hem från farfar för jag har städat! Imorgon får jag också betalt för hela juni månad som jag har jobbat, GREAT! SKa rensa i deras sommarstugas trädgråd imorgon också, betalningen för det får jag nog senare när allt är klart dock. Men det känns väldigt bra att slippa vara helt utan pengar nu i sommar även om jag ska lägga undan en så stor del av det som jag kan.

Nu ska jag laga mat! Eller ja, steka potatis och så iallafall men vi kan kalla det för att laga mat va? Örebroinlägegt som jag skulle ha gjort i måndags!? kommer efter det jag lovar.



Jag laddade aldrig upp bilder från avslutningsmiddagen här va? Här är iallafall en bild på mig och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0